donderdag 15 augustus 2013

TADAA!!! Oma's servieskast en nog meer...

Bonsoir!

HIER IS HIJ DAN!
EIN-DE-LIJK! De servieskast! 
Een foto van voor en na. Wat een verschil eh? We hebben alleen nog niet de nieuwe knopjes erop geplaatst. 



In de kast heb ik een deel van mijn servies al geinstalleerd. 
Het servies van Jet van der Steege, Zarah heb ik de afgelopen jaren gespaard. 
Nu ga ik proberen om Petrus Regout, pastel servies te sparen! 
De waterkrat van chaudfontaine staat ook nog steeds in de keuken. 
Morgen gaan we weer naar Liège, brocantejacht!!

De peuterkamer is ook klaar!
De kussens en de sprei heb ik zelf gemaakt met dezelfde stof als de lampenkapjes en gordijnen.

DE lampenkapjes, gemaakt door mijn zus: Véél Liefs Van Daisy.

Nog een hoekje.
Aan de verwarming hangt een slinger met haar naam op. Deze is ook gemaakt door: Véél Liefs van Daisy. 
Op haar website kun je deze ook bestellen naar wens.



Het laatste naai project was de poppenwagen. De poppenwagen had ik gekregen van mijn lieve buurvrouw. Op een andere blog zag ik dat iemand dezelfde poppenwagen had en heel leuk had gemaakt. Dat kon ik natuurlijk ook doen!:D
Deze kan nog een aantal jaren mee!



 À Bientôt!
Bisou,
Wendy



3 opmerkingen:

  1. Leuk allemaal. Je servieskast is echt prachtig geworden.
    Veel plezier op de brocante-markt.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kast is erg mooi geworden. Wat een verschil! En nu maar gaan sparen voor mooi servies...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!