maandag 19 augustus 2013

Limburgse vlaai en meer

Bonsoir,

Weer een heel druk weekend gehad. Vrijdag weer naar de markt in Luik geweest. 
Het verschil met de eerste keer is dat ik beter ben gaan zoeken naar leuke spulletjes. De vorige keer hadden we maar de helft van de markt gezien (wat we al heel veel vonden). Want toen we naar huis reden zagen we dat er NOG een straat vol stond! Deze keer was ik met mijn vriend gegaan.
Heb minder gevonden dan de eerste keer.

Een Kolenkit


Veilingkist die we nu als bijzettafeltje gebruiken


En 4 oude taartroosters.
Heel leuk ter decoratie, maar ook om te gebruiken.

De titel van de blog heet niet voor niets: Limburgse Vlaai.
Zaterdag hadden we namelijk onze housewarming party! Onze hele familie kwam overdag langs en 's avonds onze vriend. Druk dus.
In Limburg hoort bij een kopje koffie natuurlijk een stukje vlaai. Daarom was ik aan het bakken geslagen. 
Ik was een beetje laat met foto's maken dus heb niet van al het lekkers een foto gemaakt.


Pudding-kruimelvlaai en zelfgemaakte aarbeienvlaai. Heel erg lekker en heel erg gemakkelijk om zelf te maken.


En een Bosbessenvlaai!

Ik heb de laatste tijd zo veel tijd en energie dat er geen dag voorbij gaat en ik me weer iets bedenk dat ik wil maken of veranderen.
Na een middagje op Welke.nl had ik weer ongelooflijk veel inspiratie. Zo stond er ook een hele leuke fles-vaas op. Hierop was: LOVE. geschreven met een lijmpistool en vervolgens geverfd met spuitverf. 
Heel simpel maar zo leuk en creatief!
Ik heb dit gedaan met augurk potjes en heb er windlichten van gemaakt.


Leuk toch?

Bisou,

Wendy



1 opmerking:

  1. Hoi Wendy, bedankt voor je reactie op mijn blog! Leuk zeg, die windlichtjes bewerkt met lijmpistool en spuitverf. Goed idee, dat ga ik vast ook ergens op toepassen. Ik ga je ook volgen hoor!
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!