maandag 12 augustus 2013

Le Portemanteau - Arbre (Kapstok - Boom)

Bonjour!

De kapstok voor kamer van mijn dochtertje is ook klaar!!
Ik zag vorig jaar toen we op vakantie waren een kapstok-boom en moest dat ook hebben!
Een dood normale kapstok die je in de winkel kunt kopen vind ik niet echt super mooi.
Mijn vriend is heel erg handig en maakte daarom 2 boompjes. Één boom staat in de hal en is 2 meter hoog en de andere boom (deze op de foto) is voor de kleine haar kamer. 
Ik heb hem geverfd met roze krijtverf van F&B in de kleur Middleton Pink.
Leuk toch?
Misschien ook iets dat ik straks kan verkopen in mijn toekomstige webshop??


Zaterdag kwam ook de nieuwe At Home binnen!!
Wat een super leuk tijdschrift is het toch

À Bientôt!!

Bisou, 
Wendy

1 opmerking:

  1. Hoi Wendy, dankjewel voor je leuke berichtje op mijn blog, zo kom ik nu ook weer hier terecht, ziet er mooi uit dus ik ga je volgen hoor!
    Fijne avond, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!