vrijdag 2 augustus 2013

Eerste brocante markt in België



Vandaag voor de eerste keer naar een brocante markt geweest in Liège met mijn schoonzus. Het was echt FANTASTISCH! Ik ga regelmatig naar rommelmarkten en snuffelmarkten, maar dit is echt troep. Je moet echt zoeken naar iets leuks.
Op deze markt heb ik een aantal leuke vondsten gedaan voor niet veel cent! super toch!?

De bovenste en het onderste koffer heb ik hier ook weten te spotten. Het middelste koffer heb ik van mijn moeder gekregen. Dit koffer is al een aantal generaties in de familie. 

Deze super leuke Chaudfontaine krat heeft ook een leuk plekje gekregen in mijn keuken. 
hierdoor heb ik het leuke ijzeren flessenrek wel op moeten bergen. 

Morgen gaat de rit naar een Luikse Markt in Wahlwiller (een klein dorpje in Zuid-Limburg). Hier zijn ook een aantal brocante kraampjes met emaille en zinken emmers.

Fijn weekend!!
Dieke poen
Wendy



2 opmerkingen:

  1. Lieve Wendy..♥
    Leuk dat je op visite♥ was..♥
    mooie koffers♥ en ook het kratje en geniet♥ van de andere rommelmarkt vandaag ben benieuwd..;))!
    Lieve♥ zomer☼ groetjes Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo naar een markt in Belgie
    Ik ben al een aantal keren naar Tongeren geweest,dat is ook een erg leuke markt

    Groet Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!