maandag 26 augustus 2013

Een leuk pakketje

Bonsoir,
Mijn vingers kriebelen weer om te gaan bloggen en ik heb na 5 daagjes vakantie weer super veel ideeen te gaan maken. Alleen nu nog de materialen bij elkaar verzamelen.
Ik ben namelijk 5 dagen naar Praag geweest. Wat een heerlijke stad. 
We hadden het geluk dat er een leuke zomermarkt was. Hier stond o.a. een kraampje met zelf gemaakt kant. Hier heb ik een al leuke hangers voor in de kerstboom gekocht. 
Naast dit kraampje stond een oude boer met een stro hoed op. Hij sprak geen woord Engels. 
Hij had allemaal kransen gemaakt van stro en lavendel. Het zag er echt heel mooi uit. Ik heb stiekem een foto gemaakt van zijn kraam dus de foto ziet er niet super duidelijk uit. 

Helaas kon ik geen grote krans kopen. Niet om dat het te duur was - want het was echt SUPER goedkoop- maar omdat ik het niet de hele dag kon meenemen. 
Dus ga ik zelf maar aan de slag.
Dit kleine hartje heb ik wel voorzichtig meegenomen en heeft een plekje in de servieskast gekregen.

Ohja, voordat we op vakantie gingen kreeg ik nog een leuke pakketje met de post van Het Witte Luik 
Wat een super leuke webshop! Ik heb weer een hele lading kant gekocht. 
Niet alleen de shop was leuk, maar ook hoe ik het pakketje kreeg. Het leek wel mijn verjaardag! 



à Bientôt!
Bisou,
Wendy



7 opmerkingen:

  1. Heerlijk dat je er nog een paar dagen tussenuit bent geweest! En dat pakketje ziet er wel heel gezellig uit, leuke webshop inderdaad!
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kraampjes en mooi pakketje. Ik ga meteen maar even neuzen op die website...
    Fijne week!
    Lieve groet, MJ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kransen.
    Jammer dat je ze niet me kon nemen.
    Maar het hartje is ook erg leuk.
    Altijd leuk als je een pakketje krijg.
    Ook al heb je het zelf besteld ;-)

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi!
    Via het blog van Henny kwam ik jou blog tegen.
    Ik heb even rondgekeken en wat plaats jij leuke dingen zeg!
    Ik ga je volgen :)
    Kom je ook eens bij mij kijken?
    Groetjes Rensina
    theezakjes-rensina.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een heerlijke kraam lijkt me dat! Jammer dat het zo breekbaar is om mee te nemen.
    Maar je prachtige pakje bij thuiskomst maakte veel goed, heerlijk hè, als een bestelling plots een cadeautje voor jezelf is, lekker van genieten,
    lieve groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!