woensdag 7 augustus 2013

De peuterkamer


Bonsoir! 
Elke dag verandert er wel iets in huis of heb ik weer een idee dat ik dan ook meteen wil uitvoeren.
Ik wou allang lampenkapjes maken voor op de kroonluchter van de slaapkamer van mijn dochter. 
Mijn zus (die zelf ook een webwinkel heeft: veelliefsvandaisy.webly.com) kwam met het idee om de stof in een kussen terug te laten komen.
Van het een kwam het ander.. de kussens zijn nog niet klaar, maar de gordijnen wel.
De roze stof is van de oude slaapkamer van mijn klein zusje en de witte stof lag ook nog op zolder.
Is het niet leuk?
Morgen de rest naaien en de lampenkapjes afmaken. 
Daarna ga ik aan de slag met een kapstok die ik gevonden heb in Luik en een super leuk nachtkastje.

Ik ben ook nog druk bezig met uitzoeken hoe het zit met een webwinkel, KVK en -natuurlijk- de belasting! Want dit is uiteindelijk wel mijn droom. HELP er komt zo veel bij kijken! 
MAAR Wie niet waagt wie niet wint! 


Bisou,
Wendy

1 opmerking:

  1. Heel erg leuk de gordijnen. Laatst ook het kamertje van mijn meisje opgeknapt en nieuwe kindermeubels. Hoe leuk dat je zo creatief kan zijn met stof in het kamertje.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!